Leírás

Meg akarom már találni a csinos énemet, akivel még sosem találkoztam szemtől szembe. Odáig még hosszú az út, és sok a buktató, de ha mindig felállok, a Nagy Könyv szerint egyszer oda kell, hogy érjek... Ja és nem vagyok skizofrén! :D Ha bármi észrevételed támad, pocskondiázni szeretél a nulla kitartásom vagy az önsajnálatom miatt, vagy bármi mondanivalód van, amit úgy érzel, hogy meg kell osztanod velem, ne habozz, és pötyögd be kommentben!

Friss topikok

  • Heidi Trunk: Köszönöm a választ, már várom, hogy én is futó lehessek! :) (2013.01.24. 18:44) Már semmi sem a régi...
  • Fitnesslady: @Heidi Trunk: Szia. Ne haragudj,hogy nem válaszoltam eddig. nagyon szépen köszönöm a gratuláci... (2013.01.21. 09:19) Önkontroll
  • Heidi Trunk: Köszönöm a segítségeteket! :) Igen, ismerem a lifetiltet, tényleg nagyon jó dolgok vannak fenn. :... (2012.09.11. 20:11) Válasz :)
  • Heidi Trunk: @Timmy80: A következő posztban olvashatod az elég bő lére eresztett válaszomat. :) (2012.09.10. 17:58) Válság 1.0
  • Fitnesslady: Bocsi,hogy csak most írok. Persze,igen,hagyjunk magunkon többet az 58 kilónál. :) Nagyon szépen k... (2012.09.07. 21:21) Rope skipping

Címkék

Alma (1) cm (1) comb (7) csinos (8) édesség (8) edzés (14) elhatározás (15) esküvő (1) fenék (13) fogyókúra (14) fürdőruha (5) has (7) hétvége (2) hiba (8) inspiráció (9) kondi (5) kudarc (10) legmagic (2) megéri (10) mérleg (5) Monica Bellucci (1) music (2) nyár (6) próbálkozás (7) Rihanna (2) ruha (4) siker (6) színes (4) tél (1) tökély (3) történet (2) ugráló kötél (4) úszás (1) váll (2) Verona (1) vibro (2) zabálás (9) zene (3) zöld tea (9) Címkefelhő

Indafotó képek

Válság 1.0

2012.09.09. 10:08 | Heidi Trunk | 2 komment

tumblr_m94dx6zkmh1rysjo7o1_500_1347177113.jpg_500x467

A mérleg tegnap reggel 70,5-öt mutatott, gyorsan nyomtam is rá egy cuppanósat. :)

A tegnapi összegészében nap volt.

Délelőtt voltam tornán, másfél óra intenzív megerőltetés. A vicces az volt, hogy voltak nálam jóval sokkal idősebbek (40-50 közöttiek), akik egy nyikkanás nélkül végigcsináltak mindent, én meg az első negyedóra után már azt éreztem, hogy elérkezett a világvége. AZért jó volt, az oktató viszonylag kedves, segítőkész, a többiek is jófejek és inspirálnak. Például előttem volt egy harmincas nőci olyan izmos fenékkel, hogy azt egy tinédzser is megirigyelhetné. (Így tettem én is.) Azért szeretnék így kinézni, miközben hurcolászom a gyerkőcöket az iskolába, stb.

Na de mivel a tízórai pont kimaradt a torna miatt, mire hazaértem farkaséhes voltam. Úgyhogy kétszer is szedtem a rakottkrumpliból. Délután pedig anyukám sütött, hát a túrósból is ettem 3 szeletet. Még lecsúszott 6-kor egy müzliszelet. Mindenesetre én nem éreztem rossz napnak, normális adagokat ettem és nem is sokszor.

De ma reggel a mérleg nem kis meglepetésemre 72,1-et mutatott. Nemár. Kétszer is emgnéztem, ugyanaz. Ennyire azért nem volt szörnyű ez a tegnapi nap, nem nomtam be tábla csokikat és nem jártam vissza délután unalomból a kajára.

De hát így jár, aki minden nap megméri magát, nagy hülyeségeket lát a kijelzőn. Lehet, hogy csak hetente kellene, de azt nem bírnám ki.

Remélem, hogy a tegnapi edzésnek is van köze a plusz másfél kilóhoz, bár kétlem, hogy ennyi izmot szedtem volna magamra tegnap.

Nah mindegy. Megyek tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://prettyme.blog.hu/api/trackback/id/tr44764119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timmy80 2012.09.09. 14:01:00

Szia! :) Ezt a postodat nem hagyhatom szó nélkül. Rakott krumpli két adag? 3 szelet túrós és még müzli. És mindez délután. Nem akarlak elkeseríteni, de ez minden csak nem diéta. 70% a kaján múlik, és 30 csak a mozgáson , h milyen eredményt érsz el. A sütit és nasikát el kell felejteni még délelőtt is, egy sokkal tudatosabb étrendet kell kialakítanod, hogy fogyni tudj. A 72 kg-t meg nem az edzéstől mutatta a mérleged, hanem a sok szénhidrát miatt, ami visszatartotta a vizet. Nem okoskodni akartam, de ha eredményt akarsz, akkor változtatni kell. :)

Heidi Trunk 2012.09.10. 17:58:48

@Timmy80: A következő posztban olvashatod az elég bő lére eresztett válaszomat. :)
Címkék: edzés fogyókúra mérleg zabálás
süti beállítások módosítása