Leírás

Meg akarom már találni a csinos énemet, akivel még sosem találkoztam szemtől szembe. Odáig még hosszú az út, és sok a buktató, de ha mindig felállok, a Nagy Könyv szerint egyszer oda kell, hogy érjek... Ja és nem vagyok skizofrén! :D Ha bármi észrevételed támad, pocskondiázni szeretél a nulla kitartásom vagy az önsajnálatom miatt, vagy bármi mondanivalód van, amit úgy érzel, hogy meg kell osztanod velem, ne habozz, és pötyögd be kommentben!

Friss topikok

  • Heidi Trunk: Köszönöm a választ, már várom, hogy én is futó lehessek! :) (2013.01.24. 18:44) Már semmi sem a régi...
  • Fitnesslady: @Heidi Trunk: Szia. Ne haragudj,hogy nem válaszoltam eddig. nagyon szépen köszönöm a gratuláci... (2013.01.21. 09:19) Önkontroll
  • Heidi Trunk: Köszönöm a segítségeteket! :) Igen, ismerem a lifetiltet, tényleg nagyon jó dolgok vannak fenn. :... (2012.09.11. 20:11) Válasz :)
  • Heidi Trunk: @Timmy80: A következő posztban olvashatod az elég bő lére eresztett válaszomat. :) (2012.09.10. 17:58) Válság 1.0
  • Fitnesslady: Bocsi,hogy csak most írok. Persze,igen,hagyjunk magunkon többet az 58 kilónál. :) Nagyon szépen k... (2012.09.07. 21:21) Rope skipping

Címkék

Alma (1) cm (1) comb (7) csinos (8) édesség (8) edzés (14) elhatározás (15) esküvő (1) fenék (13) fogyókúra (14) fürdőruha (5) has (7) hétvége (2) hiba (8) inspiráció (9) kondi (5) kudarc (10) legmagic (2) megéri (10) mérleg (5) Monica Bellucci (1) music (2) nyár (6) próbálkozás (7) Rihanna (2) ruha (4) siker (6) színes (4) tél (1) tökély (3) történet (2) ugráló kötél (4) úszás (1) váll (2) Verona (1) vibro (2) zabálás (9) zene (3) zöld tea (9) Címkefelhő

Indafotó képek

Válasz :)

2012.09.10. 17:48 | Heidi Trunk | 3 komment

tumblr_m1fjj5k5w01qgh9aoo1_500_1347291309.jpg_450x599

Elkezdtem válaszolni Timmy80 hozzászólására, de aztán túl hosszúra nyúlt (meg persze ezt a képet is ki akartam tűzni...), úgyhogy egy egész posztot szentelek neki. :)

Hát igen. Teljesen igazad van és köszi, hogy elmondtad, mi zajlott a sok kajától a testemben. :)
A problémám igazából az, hogy rohadtul nem tudom, hogy hogyan kellene táplálkozni, semmi példa nincs előttem. (Természetesen elméletben tudom, csak a gyakorlati megvalósítás nehézkes.)


Eddig egy ilyen szombatra azt mondtam volna, hogy de jó, nem ettem túl sokat. Most viszont változik a mérce és tényleg tudatosítanom kell magamban a dolgot.
Másrészt meg félek attól, hogy akkor most egész életemben puffasztott rizsen meg zöldségeken kell élnem?! Nem hangzik túl jól. Nyilván ez túlzás és ahogyan a nagykönyv mondja, mindent lehet enni, de csak mértékkel. Na azt nem találtam még meg.

Természetesen itt jön a képbe, hogy ha ez tényleg életmódváltás, akkor utána már fel sem tűnik majd, hogy kevesebbet eszem és minőségibbet, de az még nagyon messzi pont, amíg így rögzül bennem a helyes táplálkozás 18 év össze-vissza zabálása után. (Itt jön a nyafogás, hogy de XY mindent föleszik, amit csak meglát és mégis milyen csinos... miért nem örököltem valami mást.. blablabla...)

Amúgy is a hétvégétől tartottam legjobban. Nincs suli, ami lefoglal, csak a nyers itthoni ülés, tanulás, ami közben az ember unatkozik... és már meg is történt a baj. Itt kellene igazán az akaraterő. :P

Tehát a hétvégéken még dolgoznom kell, hogy akkor se vesszek el a hűtőben.

Még egyszer köszönöm a határozott, segíteni akaró hozzászólást.
Nem állítom, hogy nem keserítettél el, de ez most csak javamra válhat. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://prettyme.blog.hu/api/trackback/id/tr204766921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timmy80 2012.09.10. 19:17:19

Örülök, ha egy kicsit elgondolkodtál, tényleg csak segíteni akarok Neked. :) Ismerem, amin végigmégy, nálam sincs ott a bölcsek köve, csak azt hiszem én már tanultam a hibáimból. Ismered ezt a blogot? Itt találsz tök jó étrendeket is. :) lifetilt.blog.hu

Fitnesslady 2012.09.10. 21:51:41

Csatlakozom én is a beszélgetéshez.
Én is szerettem nassolgatni,többet enni...mert azt gondoltam büntetlenül teszem azt,amit tettem. (eszem azt,amit ettem)

És persze rá kellett jönni,hogy nem. Én dolgozok, van szabadnapom is persze,de meg lehet állni az állandó evést. Vagy! ha nagyon szenvedsz, egyél gyümölcsöt (ne banánt) Egy-két alma, barack. A tudat megvan,hogy ettél, egészséges és nem hízol tőle. Próbáld ki.

Vagy! én vettem bio bulátát, vagy bio kölest. Nem sűrűn nyúlok hozzá,de jó a tudat,hogy van itthon. :)

Vagy! az evés helyett igyál. Mondjuk ásványvizet. Én most 3 hét alatt 5 kg-ot fogytam. És hetente egyszer tornázok,de reméljük lesz több is.

Olvasd a blogom, és Timmy80-ét is. Meglátod miket eszünk.( Ő mondjuk ügyesebb)

Remélem én is tudtam segíteni. :)

Heidi Trunk 2012.09.11. 20:11:34

Köszönöm a segítségeteket! :)

Igen, ismerem a lifetiltet, tényleg nagyon jó dolgok vannak fenn. :)

A gyümölcs tényleg jó, ha van itthon és szeretem is, főleg az almát zsírszegény sajttal... nyami!

Amúgy ez a gáz, hogy az ember élete nem csak nagyban és költőiekben múlik a választásain, hanem az egészen kicsi dolgokon is mennyi múlik, hogy most a sütiből eszel egy kicsit vagy egy almát szeletelsz be a szervezetbe... Talán ez nem is gáz, hanem igazságos. Ahogy az egyik tanárom mondaná: "Aki hülye, haljon meg."

Most komolyan kíváncsivá tettél ezzel a "biobulával", utána is nézek. :D
Címkék: hiba kudarc próbálkozás zabálás elhatározás
süti beállítások módosítása